Website Heemkundekring Myerle sinds 2013

De heemkundekring kende - naast de wekelijkse clubavond op donderdag in het Oude Raadhuis - als belangrijkste communicatiemiddel met de leden de Koerier en de nieuwsbrieven. Bestuur en Algemene ledenvergadering waren van mening dat het hebben van een website een aanzienlijke meerwaarde met zich zou brengen. Het realiseren van de website heeft wel enige tijd geduurd. Enerzijds omdat het het bestuur voorstond een actieve en infomatieve website te hebben. De Heemkundekring kende via de Fotobank Noord-Brabant een toegang tot het internet, maar die was erg statisch. En anderzijds gold dat het ontwerpen van de website en de daarmee gepaard gaande kosten waren voor de vereniging een struikelblok waren. Met hulp van het Rabobank Peelland-Zuid Coöperatiefonds kon de website toch gerealiseerd worden. Officieus zijn we vanaf 5 juli 2013 en officieel sinds 27 oktober 2013 in de lucht en de website is sindsdien steeds verder uitgebouwd. Heeft u opmerkingen of aanvullingen die interessant zijn om op de website te plaatsen, neem dan contact op met de webmaster. Gebruik hiervoor het contactformulier of het mailadres info@heemkundekringmyerle.nl.

Een toelichting op de website vindt u hier.

webmaster HKM  Hans Verhees webmaster HKM

Een sitemap is vergelijkbaar met een een inhoudsopgave in een boek. Het is een systematische ordening van de pagina's van een website, met als doel de gebruiker snel inzicht te geven in de structuur van de website.
Klik op de afbeelding hierboven voor de sitemap van www.heemkundekringmyerle.nl.

Op deze website is een disclaimer van toepassing.
Kllik hier voor de disclaimer.

Wat is een disclaimer?
Een disclaimer is eigenlijk een soort vrijwaring of beperking van aansprakelijkheid die bepaalde risico’s met zich mee kunnen brengen.