Kasteel Myerle, informatie

Lettertype verkleinen     Lettertype herstellen     Lettertype vergroten
Werkgroep Hand- en Spandiensten

De Heemkundekring heeft met enige regelmaat extra handjes nodig om te helpen bij de activiteiten van de werkgroepen van de vereniging. De Werkgroep Hand- en spandiensten bestaat uit die leden die kenbaar hebben gemaakt om hiervoor beschikbaar te zijn. Het betreft bijvoorbeeld het opbouwen of afbreken van een tentoonstelling, het ophalen van materiaal, eenmalig uitzoeken van documenten etc. Als u zin heeft om onze vereniging op deze manier te ondersteunen meldt uit dan via het hiernaast genoemde mailadres. U wordt vanuit de Heemkundekring benaderd als wij u nodig hebben. U kunt dan altijd nog besluiten of u dan hiervoor beschikbaar bent.

Meiboom opsiering 2009

Contactpersoon:

Werkgroep Hand- en Spandiensten
Secretariaat
Mail het secretariaat via het contactformulier

Verenigingenmarkt juni 2008