Uitslag 2018: 214 stemmen = € 763,98 Bedankt aan alle stemmers op HKM !

zie ook: oproep aan onze leden!

In april 2017 trokken we met ons spandoek en de balonnen van de Rabobank de aandacht van voorbijgangers van het Oude Raadhuis, om zo op ons te stemmen.

Helpt u de Heemkundekring aan een mooie lente??

Heemkundekring Myerle organiseert elk jaar een aantal activiteiten voor de leden, maar ook voor overige geïnteresseerden. Zie daarvoor het programma dat u hier kunt vinden. Al die activiteiten kosten geld. Onze doelstelling is om de meeste activiteiten gratis te houden. Dit zowel voor leden als ook zoveel mogelijk voor derden. Voor de Mierlo-puzzel, de activiteiten, de foto- en videoavond en de lezingen is geld nodig. U kunt ons helpen, natuurlijk door lid te worden of door een donatie. Maar het kan ook gratis. Bent u lid van de Rabobank Peelland Zuid, dan kunt u bij de Rabo Clubkas Campagne van 5 t/m 30 april uw stem uitbrengen op de Heemkundekring, zodat het voor onze vereniging (financieel) een mooie lente wordt. Wij zijn u daar dankbaar voor. En als teken van onze dank,  kunt u dan - nog steeds - gratis komen meeluisteren naar onze lezingen in 2018 en 2019.

Onze vereniging heeft dit jaar twee doelen geformuleerd voor de Rabobank Clubkas Campagne.

Als eerste doel hebben we geformuleerd: "We willen graag nog meer informatie via de historische digitale kaart op de website plaatsen zodat iedereen in Mierlo (en omgeving) daar van kan meegenieten."

Als tweede doel is gekozen: "Ook willen we steeds meer informatie delen via de website over onze foto's en andere historische bestanden."

Kortom we hebben dit jaar heel mooie doelen, zodat we de RCC van harte aanbevelen.

Tijdens de stemperiode in april mogen leden van de Rabobank Peelland Zuid hun stem uitbrengen op de verenigingen die zij een warm hart toedragen. De clubs in Asten, Deurne, Mierlo en Someren realiseren met de Rabobank Clubkas Campagne activiteiten die de leefbaarheid van de kernen ten goede komen. Als u geen lid bent van de Rabobank Peelland Zuid kunt u helaas ook geen stem uitbrengen. Woont u in Mierlo en hebt u een rekening bij deze Rabobank dan kunt u lid worden en zo (voor 2019) stemrecht krijgen. Neem hiervoor contact op met de bank.

Samen sterker

Jaarlijks stelt de Rabobank een deel van de winst, het coöperatief dividend, beschikbaar als extra ondersteuning aan het lokale verenigingsleven via de Rabobank Clubkas Campagne. De leden beslissen waar deze bijdrage naar toe gaat. Zij zien ook wat de clubs gaan doen met hun stem.

Dit jaar is de elfde editie van de Rabobank Clubkas Campagne.

Spelregels:
• geen vaste stemwaarde: het totaal bedrag is bepaald op € 275.000,- en dat wordt gedeeld door het aantal uitgebrachte stemmen.
• unieke stem: Als u gaat stemmen heeft u 5 stemmen. Daarvan mag maar 1 stem per vereniging worden gebruikt.
• minimaal 50 stemmen nodig om in aanmerking te komen voor een bijdrage van de Rabobank.

De Heemkundekring Myerle roept haar leden, die ook lid zijn van de bank op om hun stem op onze vereniging uit te brengen zodat we weer een mooi bedrag mogen ontvangen. In 2017 mochten we € 999,00 gaan ophalen bij de roadshow in Mierlo. Wordt het in 2018 weer zo'n mooi bedrag? Op vrijdag 1 juni om 19.00 uur komt de roadshow met de uitslag naar Mierlo (op het Molenplein). U bent daar van harte welkom. Het is aan u om mee te bepalen wat wij dan te horen krijgen.

Een aandachtig publiek.

Als u op ons gaat stemmen:
B E D A N K T ! ! !